neljapäev, 24. jaanuar 2013

Vaarikapunane pehmus


Selle salli ajalugu ulatub paari aasta taha, kui soetasin endale sellise keskmisest roosama peenvillase lõnga, millest plaanisin kududa ühe tõelise Haapsalu salli. Kuid aja möödudes tundus see lõng minu jaoks ikka liialt peenike. Vahepeal olin nimelt armastama hakanud selliseid toekamaid salle, mida on meie kliimas hea endale ümber mähkida ja mida on ka kergem hooldada.



Asusin siis oma roosale peeenvillasele juurde otsima pehmemat ja karvasemat lõnga. Ja maandusin muidugi vana tuttava ja turvalise Rowani juures. Roosakas Kidsilk  Haze oli just ideaalne kaaslane sellele peenvillasele. Korra tekkis küll kiusatus osta samasugust, kuid hoopis roosa-lilla- sinisekirjut neolõnga, aga sinnapaika see plaan jäigi.


Vahepeal olin muidugi palju salle jõudnud kududa ja nüüd tahtsin ette võtta sellise salli, kus oleks keskmine osa ja serv erinevate mustritega. Kavandama pidin ma selle muidugi ise.
Ümberringi panin jooksma rombid ja keskele käpakirja, mida ma viimasel ajal olen hakanud eriti ohtralt kasutama. Kõik sujus kuidagi liiga lihtsalt, ju siis sobisid mustrid ideaalselt kokku.


Mõõdud tulid 150x75cm.
Mainimata ei saa muidugi jätta seda, et sallile kulunud lõngade hinnavahe oli 20 kordne! Aga koguste vahe vaevu 2 kordne. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar