neljapäev, 17. mai 2012

Käpakirja hall rätt


Väikeseks vahelduseks otsustasin ühe räti kasuks. Selle kudumine iseenesest on mõnus - alustad vähehaaval ja vaatad mis tuleb, kui midagi väga proportsioonist väljas, siis on kerge üles harutada ja uus asi varrastele luua.
Minu suhe kolmnurksete rättidega on ikka sealmaal, et sellised n.ö. õmblusega variandid mulle veel eriti ei meeldi. Need on sellised rätid, milledel keskel jooksevad kahandamise või kasvatamise read ja seetõttu on muster mõnikord kuidagi poolik ja kipakas. Muidugi on ka ilusamaid variante. Aga kuna ma mingi mahakuduja ei ole, siis need mind ka ei ahvatle. 
Enda väljamõeldud rättide puhul on aga see oht, et muster ei pruugi olla just kõige sobivam, et pärast ikkagi kandjasõbralik st. õigete proportsioonidega ese tuleks.


Lõngaks seekord Austermann Royal. Olen sellest kudunud endale mütsi ja nii mõnususe kui ka meetrite järgi tundub see mulle päris hea valik. Ei torgi kohe üldse kaela ümber! ja ka paksust on parasjagu. Lõnga koostises on meriinot, polüamiidi, siidi ja kašmiiri.


Mustri kombineerisin ise, sest raamatutest maha oskavad ju kõik kudujad kududa.
Serva panin jooksma Teekirja ja keskele Käpakirja. Seekord kõik mustrid ilma nuppudeta, sest minu meelest ei tulnud sellest lõngast nupud eriti atraktiivsed, aga võib-olla oli probleem hoopis minus.

Teise samast materjalist salli kudusin endale, aga sellest edaspidi.
Pildistamisel oli abiks seekord isiklik mees. Tänu sellele loodan lähiajal näidata veel paljut muud, mida ma meisterdanud olen, aga mis pildistamisprobleemide tõttu on pidanud oma aega ootama.

Tänud, et käite siin vahete-vahel uudistamas!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar