teisipäev, 18. juuni 2013

Bullerby voodikate
















Vastu kevadet pühendasin ühe tubli kuu heegeldamisele. No ja ega ma väga kõva heegeldaja ei ole ka. Seekord sai asi alguse kahest oma aja ära elanud särgist, mis olid kootud puuvillasest Capri lõngast. Üks neist  laimiroheline ja teine fuksiaroosa. Harutasin nad üles, sest olin nende tõstmisest ühelt kapi riiulilt teisele juba üsna tüdinenud. Ühe sõnaga  - nad olid ees. Eks ma olin neid vaadates iga kord mõelnud, et mida uut võiks neist teha. Lõnga polnud ju palju, üks kaalus vaid 250gr. 

Siis tuligi selline pikaajaline projekt pähe - et kui midagi muud teha pole, siis heegeldan muudkui neid lappe. Aga läks nagu alati. Ega ennem rahu ei saa, kui tervik silme ees terendab.

Mustrid võtsin raamatust "200 heegeldatud ruutu".

Lapid valisin lootuses, et ma vähemalt fuksiaroosat ega laimirohelist juurde ostma ei pea, aga siiski ühe rohelise toki pidin veel hankima. Ja peale selle muidugi valget ja kollast ja heleroosat ja veel ühte rohelist. Igastahes käisin kord nädalas varusid täiendamas. Kokku liites kulus lõnga umbes 1600gr, veidi jäi muidugi järgi ka, aga õnneks mitte mingeid uusi suuri kuhjasid. Kokku heegeldasin 117 ruutu 3 variandis. Eks mustrite valimisel olid orientiiriks ikka olemas olevad lõngad.
Voodikatte mõõdud tulid 170x 120cm.




Ruutude kokku panemisel eelistasin pealt poolt kokku heegeldamist ja ega ma midagi paremat leiutada ei oleks osanud. Heegeldasin valge ruudu poolt neli värvilist ruutu külgepidi valge ruudu külge. Minu meelest jäi väga korrektne.
Äärepitsi võtsin kuskilt raamatust, aga pidin selle siiski veidi ümber tegema.


Voodikatte õnnelik omanik on Adele. Voodi disain tema emalt  Hannalt.

8 kommentaari:

  1. Väga ilusat käsitööd teed! Tekk on super!

    VastaKustuta
  2. On ikka meie naised tagasihoidlikud! Väga kena ja korralik heegeldatud töö, maitsekalt valitud värvid. Mina arvan, et te olete mitte "kõva" vaid "super tubli" heegeldaja!!

    VastaKustuta
  3. Väga pilkupüüdev ja ilus tekk! Ja kvaliteet särab kaugele :))

    VastaKustuta
  4. Tänan! Tegelikult olen heegeldamises ikka üsna tagasihoidlik, eriti mahus. Aga kudumisele vahelduseks sobib muu käsitöö ka.

    VastaKustuta
  5. Nii ilus tekk! Ja millline kannatus neid ruute teha....

    VastaKustuta
  6. Tänan! Selle kannatuse ajal oli hea uusi projekte läbi mõelda.

    VastaKustuta
  7. Oi, kui kena! Mõtlen ise ka, kehva heegeldaja nagu ma olen, et soovin sellist voodikatet omale heegeldada. Aga kuna pole mõistust, kuidas neid lappe teha, siis otsin juba meeleheitlikult õpetust. Kahjuks seda heegeldusraamatut mul pole võtta. Kas on võimalik, et Algi õpetab mulle selle tehnika selgeks?

    VastaKustuta