neljapäev, 8. november 2012

Kampsun, mis kasvab koos kandjaga


Päris nii seekord muidugi väita ei saa, aga üldjoontes on asi tõsi.
Korralikuma kampsiku kõrvale on alati ka ühte õues mängimise oma vaja. Ja eks ma siis olengi iga paari aasta järgi ühe uue kudunud ja vana on jäänud õues püherdamiseks. Ega ma ise ka ei uskunud, et see kamps veel selga sünnib panna. Aga oh imet, vaid varrukad kudusin 4cm pikemaks.
Aga muu kampsun on sama nagu enne. Valmis sain selle 2010. aasta jaanuaris ja Normani pikkus oli siis max 110cm. Kohe on käes 2013. aasta jaanuar ja minu laps on 127cm pikkune. Nii et kasv 17cm ja sama kampsun.


 Eks ma sellepärast nii innukalt sellist juttu ajangi, et selgitada sellise kampsuni kasulikkust. Norman kannab ühte kampsunit ikka 2 talve. Ja kui see on kootud lastesõbralikust, tõeliselt pehmest ja siidisest lõngast, ei vaja üleliigseid kaeluseid ega ohtlikke salle, siis on see tõsisel talvepäeval meie peres asendamatu riideese. Sikutad üle pea, jope või kombekas selga ja ongi valmis.

Allesjäänud kampsunid - vaata lastele alt.

2 kommentaari:

  1. tõesti hea kampsa ! Kui kiiresti valmis teed, kardan, et mul võtaks aasta aega selline kampsu.. isegi kui iga päev vehin. olen aeglane kuduja.

    VastaKustuta
  2. Ega minagi seda päevaga valmis tee. Eks palju sõltub ikka lõnga jämedusest ja kampsuni suurusest. Kuna olen neid ikka omajagu kudunud, siis on olemas legend, mille järgi saan iga järgmise sarnase asja juba veidi rutem valmis.

    VastaKustuta